loading...
ضد دختر | anti girls
قوانین سایت

www.zede2khtar.rozblog.com

تمامی مطالب این سایت جنبه طنز دارند


و برای سرگرمی هموطنان گرامی


گذاشته شده اند


هرگونه بحث سیاسی و توهین به دیگران


در این سایت ممنوع میباشد

www.zede2khtar.rozblog.com

ضد دختر بازدید : 419 شنبه 1392/07/27 نظرات (0)

تلوزيون نشون ميده 7-6 تا پسر تو خونه خالي جمع شدن
يهو زنگ ميزن شرکت تن تاک براشون دستگاه دراز نشست ميارن
همه با هم خوش و خرم شرو ميکنن دراز نشست رفتن!
بنده سکوت ميکنم :|


میگم نمیشد واسه درس تنظیم خانواده یه آزمایشگاهی کارگاهی کار آموزی چیزی یا یکی دو واحد عملی بذارن؟!
هم درسه جذاب تر میشد هم یادگیری بیشتر میشد !!!


تو خارج دخترا تو 14 سالگی حامله میشن ،
اونوخت اینجا دختر 20 ساله نقاشی میفرسته واسه عمو پورنگ :|
خجالت بکش عمو جون :)


من بالاخره یه وسیله نایلون جدا کن از لواشک اختراع می کنم ٬
و تو جشنواره خوارزمی ارائه میدم!
بضی وختا از زوره ناچاری لواشکو با نایلونش خوردم ...


امتحان داشتيم رفتيم سالن امتحانات همه کنار هم نشسته بوديم
استاد گفت : بچه ها يکي درميون ميشينين يا خودم يکي در ميون بکنمتون!!
يهو کل سالن منفجر شد!!!


يه سوال ...
چرا کل هواپيما رو از جنس جعبه سياه نمي سازن
که بعد همش سالم بمونه ؟!! :|


به نظر من توی این بازیهای کامپیوتری ایرانی ؛
موقع سوختن ، جای « گیم آور »
بنویسن « ر ی د ی! آبم قطعه ! »
خععععلی بهتره ؛ هم بومیه هم منظور رو بهتر میرسون !


ﺗﻮﻭ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﯿﭽﯽ ﺑﺪﺗﺮ ﺍﺯ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﺷﮑﺎﮎ ﻧﯿﺴﺖ ...
کصافط ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺑﻬﺖ ﮔﯿﺮ ﺍﻟﮑﯽ ﻣﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﺸﯽ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﭼﻬﺎﺭ ﺗﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺎﺕ ﮐﻨﯽ !


دوس دختر خوب اونیه که یه کارهایی انجام بده که آقاشون از رفتن به تایلند منصرف بشه !!!
البته باید عرض کنم هدف بنده از این نصیحت، عدم خروج ارز و حفظ ذخایر ارزی مملکت هستش

وگرنه افکار خاک بر سری شما دوستان خیلی محترم ...
بهنام به فکره ذخایر ملی


مدتی پیش در حال رانندگی به سمت منزل بودم و می خواستم بپیچم تو خیابون که دستم از روی فرمون سر خورد هل شدم می خواستم فرمون رو بگیرم دستام به هم پیچ خورد همزمان برف پاک کن خورد تا فرمون رو گرفتم نزدیک بود برم عقب یه ماشین که پارک بود زدم رو ترمز ماشین خاموش کرد اومدم روشن کنم به ماشین تا استارت زدم یه متر پرید جلو خورد عقب ماشین جلویی کلاج گرفتم روشن کردم زدم دنده عقب گفت خررررررررررررت کلاج رو محکم فشار دادم زدم دنده عقب افتادم تو جوب !!!
خلاصه هرچی ذره ذره آبرو جمع کرده بودم یه لگد زدم و همش رو ریختم ...


آخه پاستيل چيه؟ سوسول بازي...
مرد اونيه که دست آدمو بگيره ورداره ببره کله پاچه اي ,
هي لقمه بگيره مغز گوسفند رو بعد روشم آبليمو بريزه بزاره دهن عشقش..:|


یکی از کارای خبیثانه من اینه تو فیسبوک میرم تو پیج خارجیا واسشون فینگلیش کامنت میذارم!
ینی مخشون میپکه ها !!


آیا میدانید هلو انجیری از یک رابطه نامشروعه ... ؟؟؟
نخورید این حروم زاده رو !!!


میگن تو بهشت از کنارت رود های ماست موسیر رد میشن
کنارشون هم بوته های چیپس هست ..


یه بسته تیغ خربدم ٬
روش عکس مجید خراط ها هست ...


یارو دو ساعت پشت خط شبکه های ماهواره وایمیسه وصل که میشه میگه :
یه آهنگ به انتخاب خودتون پخش کنید.
اینا آدمای خوشحالین !!!


امروز دوستم گفت که مادر بزرگش داره از لندن میاد ...
من تا امروز فکر میکردم مادر بزرگ ها فقط از مکه برمیگردن ...


ديروز رفتم پرینتر قیمت کنم
یه بچه ی 14-13 ساله با باباش اومده بود به یارو می گفت:
Autodesk Maya که بهم دادین, محیط Google Android Studio رو دوست ندارم خیلی بچگانه است ...
اومدم خونه توی گوگل جستجو کردم تا فهمیدم اینا که گفت چی هستن ...
خدا میدونه من تا سن 15-14 سالگی بزرگترین دغدغه ی تکنولوژیکیم این بود
که چجوری می تونم هم زمان رنگ قرمز و آبی این خودکار چند رنگه هارو بدم پایین :|


خدا نکنه ساپورت پاره مد بشه ...
من دیگه توانش رو ندارم ب خداااااا ...


انقد كه گره تو كاراي من هس , تو فرش شفقى تبريز نيس!


چرا خانمهای که تو آژانس هواپیمایی کار میکنن به شدت احساس خود داف پنداری میکنن...
عزیزم تو یه کارمند ساده ای که مقنعه ات دوتا خط طلایی داره ...


قابل توجه ورودی های ۹۲ ....
.
.
.
همون هفته اول عاشق نشید ...
شاخ های دانشگاه از هفته دوم ٬ سوم میان ...


ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻌﺪ ﻣﺪﺗﻬﺎ ﺩﯾﺪﻡ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺯﻧﮓ ﺧﻮﺭﺩ ؛
دوﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﺯﻭﺩ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺪﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﺳﺮ ﺯﻧﮓ ﺩﻭﻡ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺷﺪ !
ﻫﺮﮐﺎﺭﯼ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺭﻭﺷﻦ ﻧﻤﯿﺸﻪ ،
ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺍﺯ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺯﯾﺎﺩ ﺧﻮﺩﺷﻢ ﺩﭼﺎﺭ ﺣﻤﻠﻪ ﻗﻠﺒﯽ ﺷﺪﻩ ﺳﮑﺘﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ


دوست دختر داداشم بهش زنگ زد و گفت: میخوام باهات کات کنم؛ ما به درد هم نمیخوریم, باید از هم جدا شیم !
اونم موند چی کار کنه که نره، بهش گفت " ازت حامله ام " :| :|
خوب گفته عایا ؟؟


همه تو کلاس نشسته بودیم اول ترم بود ...
ییهوو یه دختر 30 _ 31 ساله خوشگل از در اومد توو ...
ییهوو بهنام بلند گفت : باقلوا روووو ...!
بعد همون باقلوا رفت روی صندلی استاد نشست !!!
کلاس یهو ساکت شد و بهنام بدون اینکه چیزی بگه رفت و مثله یه مرد درسو حذف کرد !


دیشب شروع کردم با دوس دخترم دعوا ...
که آره من مطمئنم تو با کسه دیگه ای ؛

اونم آخرش گفت بابا اصلـا اگه شک داری بیا خطامون عوض !
هیچی دیگه دیدم آبروم در خطره بش گفتم نه عشقم من به تو اعتماد کامل دارم ، فقط میخواستم ببینم چقد دوسم داری ...!

آدمو بعضی وقتا تو آمپاس میذارن این دخترا ...
والااااا ...


مثلا تو اين فيلم خارجيا مامانو بابا كه دعواشون ميشه بچه هه مياد ميگه مامى،ددى بسه ديگه اعصابم خورد شد!
اونام شرمنده ميشن،كلا زندگيشون شيرين ميشه كه بچه لطمه ى روحى نخوره!
منم يه بار همين كارو كردم،بابامم گفت تو گو نخور پدّسگ !!!


ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﻨﻮ add ﮐﺮﺩ ﺑﻌﺪ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻘﺪﻣﻪ pm ﺩﺍﺩه میگه ﻣﺮﺳﯽ ﺍﺯ add ﮐﺮﺩﻧﺘﻮﻥ!
ﺧﻮﺍﻫﺸﺎ ﺑﻬﻢ pm ﻧﺪﯾﻦ،ﺳﻮﺍﻻﯼ ﺷﺨﺼﯽ ﻧﭙﺮﺳﯿﻦ،نذﺍﺭﯾﻦ ﺍﺯ accept ﮐﺮﺩﻧﺘﻮﻥ ﭘﺸﯿﻤﻮﻥ ﺷﻢ!
ﻣﻦ خودم bf ﻓﺎﺏ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﻻﻥ 3 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﻫﻤﯿﻢ
ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻫﺎﻣﻮﻧﻢ ﺩﺭ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﻫﺴﺘﻦ ﺍﯾﺸﺎﻻ ﺍﮔﻪ ﺧﺪﺍ بخواد ﻣﺎﻩ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﻣﯿﺎﻥﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ!
ﺷﻤﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺪﺭ ﺩﺍﺭﯼ؟
ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻧﻮﮐﺮﺗﻢ ﻗﺒﻞ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﺷﻔﺎ ﺑﺪﯼ ﺍﻭﻝ ﮐﺎﺭﻩ ﺍﯾﻨﻮ ﺭﺍﻩ ﺑﻨﺪﺍﺯ !!!



مردم به آرزوهاشون جامه عمل میپوشونن ، من حتی به آرزوهام شورتم نمیتونم بپوشونم ...


ﻣﺮﺩ ﺍﻭﻧﯿﻪ که ﺑﺎ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﮐﺮﺩﯼ ﻭ تیشرت ﻭﺍﺭﻓﺘﻪ ...
ﻣﺦ ﺑﺰﻧﻪ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺑﺎ ﭘﻮﺭﺷﻪ که قنبرﻡ ﻣﯽﺗﻮﻧﻪ ...


من حاضرم آمونیاکه خالص تنفس کنم ...
ولی بوی ماه مهر ب مشامم نرسه ...


شهرام شبپره همیشه یه جوری خوشحاله که انگار فردا تعطیله :|


امروز اومدم به یکی بگم غصه نخور رفیق، بِدهی واسه مَرده،
بعد یه لحظه زیر ابروهاشو دیدم و گفتم خدا بزرگه خواهر، درست میشه:)

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مرجان جادو
  • بک لینک
  • استخاره با قرآن
  • البرز اسپرت نیوز
  • مشاوران حامی
  • سافت پویا
  • شاپ آنلاین
  • نرگس نیوز
  • کنت موزیک
  • هواشناسی گیلان
  • بهمن اسپرت
  • اد پاپ آپ
  • آژانس معاملاتی خودرو
  • آژانس معاملاتی املاک
  • نقشه کازرون
  • کازرون
  • لینک جو
  • دانلود آهنگ جدید
  • فروشگاه هاردی | خرید اینترنتی
  • دزآب آتش دانلود
  • بهترین دانلود ها
  • بلیان | balyan
  • ضد دختر
  • هزاران تصاویر خنده دار و جالب
  • همه چیز , عکس , اس ام اس , فیلم , موسیقی , دانلود , آنلاین
  • تصاویر جدا کننده متن | زیبا ساز وب
  • ☆..*.. ضـــد دخــــتر ..*.. ☆
  • پروژه آماده افتر افکت
  • کف تراش
  • ::بالبخند وارد شوید::
  • bing
  • wikipedia
  • baidu
  • Yahoo
  • Google
  • ÃŇŤÎ ĜÎŔĹ vs ДŊŦÏ βθψ
  • بیا تو تنهایی
  • وبسایت رسمی گروه چیز بکس - CHEEZBAX
  • **درخشان...مرجع مطالب روز**
  • مشاوره فروش
  • پرشین فان
  • جک و لطیفه و اس ام اس
  • ((دل نوشته))
  • اس اس استقلال
  • ••●آندرويدون ●••
  • moozik
  • خانه مجازی ایرانیان
  • مرجع تخصصی بروزترین عکس های نت
  • سوپرضد2خر
  • پاتوق کهکشانی ها
  • Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥♥✿*ضـــد دخـــتـــر*✿♥♥Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
  • S.R.B
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    خانم های راننده به کدام قسمت خودرو بیش از بقیه علاقه مند می باشند؟!
    هنگامی که یک خانم راننده از داخل آینه مشاهده کند که یک آمبولانس در پشت سرش در حرکت است چکار می کند؟!
    یک خانم راننده برای پارک دوبله چکار می کند؟!
    اولین اقدامی که یک خانم راننده بعد از تصادف انجام می دهد چیست؟!
    شما به عنوان یک مرد اگر خانم تان گواهینامه رانندگی اش را بگیرد و بخواهد که با خودروی شما رانندگی کند چه کار می کنید؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 481
  • کل نظرات : 252
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 504
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 233
  • باردید دیروز : 244
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,751
  • بازدید ماه : 1,751
  • بازدید سال : 75,509
  • بازدید کلی : 1,987,070
  • کدهای اختصاصی

    ,ضددختر,ضد دختر